سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 حمله وهابیون به سید حسن نصرالله - پایگاه اطلاع رسانی حرا

حمله وهابیون به سید حسن نصرالله

یکشنبه 87 فروردین 11 ساعت 1:23 صبح

حمله وهابیون به سید حسن نصراللهسید حسن تو ننگ اعرابی

پایگاه الکترونیکی ایلاف طی گزارشی با منتشر کردن زندگینامه سید "حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان، به طور بی سابقه ای وی را مورد اهانت قرار داده و او را فردی "سلطه طلب" معرفی کرده است.
در این گزارش که مملو از دروغ و افتراء است، زندگی سید "حسن نصرالله" بیان شده و در هر بخش حاشیه ای نوشته شده است.
در قسمت اول این گزارش، پایگاه الکترونیکی ایلاف که دفتر مرکزی آن در شهر لندن است و از سوی کشور عربستان سعودی حمایت مالی می شود، سید "حسن نصرالله" فردی "قدرت طلب" که همواره در پی دستیابی به قدرت و سلطه بوده، معرفی شده است.
در این گزارش شرم آور همچنین نوشته شده: دبیرکل حزب الله لبنان که دوران کودکی خود را در فقر شدید به سر می برده، به فردی عقده ای تبدیل شده که همواره آرزو داشته و سعی می کرده به هر طریقی شده به قدرت برسد، حتی اگر هم از طریق دین باشد، به همین دلیل به حوزه رفته و روحانی شده است.
در ادامه این گزارش به نقل از افرادی ناشناس که خود را دوست سید "حسن نصرالله" معرفی کرده اند، نوشته: سید "حسن" اصلا علم دینی ندارد زیرا وقت زیادی را برای تحصیل اختصاص نداده است و تنها برتری که او دارد اطلاعات دقیق در مورد "اسرائیل" و نقاط ضعف و قوت این رژیم است. او همچنین به خوبی و زیبایی سخنرانی می کند که این خود از نقاط قوت وی به شمار می رود.
قسمت اول این گزارش دو روز پیش توسط این پایگاه الکترونیکی منتشر شد.
اما در قسمت دوم این گزارش وقیحانه سید "حسن" و شیعیان لبنان به قتل و کشتار جهت دستیابی به قدرت متهم شده اند.
گفتنی است این گزارش سه قسمتی است و تاکنون دو قسمت آن توسط ایلاف منتشر شده است.

 

 


نوشته شده توسط : حرا

نظرات ديگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :